Algemene voorwaarden

Artikel 1 – De Onderneming

www.blent.be is een onderdeel van Entertainment Cocoon BVBA, met maatschappelijke zetel Putmanstraat 2a, 8790 Waregem, België (info@blent.be, 0032 495 51 01 58). Ons ondernemingsnummer: be 0 874 306 332.

Onze fysieke winkel is gelegen te:

Blitz Entertainment Store
Stormestraat 147
8790 Waregem
0032 56 61 01 58

7 op 7 bereikbaar van 11 tot 21 uur.

 

Artikel 2 – Toepasselijkheid

Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van www.blent.be naar de klant.
Door het plaatsen van een bestelling via www.blent.be verklaart de klant akkoord te gaan met deze voorwaarden.

 

Artikel 3 - Het aanbod

  • Het aanbod bevat een nauwkeurige omschrijving van de aangeboden artikels. Deze omschrijving is voldoende gedetailleerd om het aangeboden product te kunnen identificeren.
  • Producten worden aangeboden in nieuwstaat, tenzij anders vermeld. Afbeeldingen kunnen afwijken van het verstuurde product (bvb andere sticker op de doos), maar zullen meestal bij de procuctomschrijving gespecifieerd worden.
  • Indien er pre-orders geplaatst worden, of artikels besteld worden die niet in voorraad zijn, geeft www.blent.be een verwachte leveringstermijn op. www.blent.be kan echter niet aansprakelijk gesteld worden voor eventuele aanpassingen in deze leveringstermijn.
  • Het aanbod geldt steeds zolang de voorraad strekt, en kan te allen tijde worden aangepast of ingetrokken door www.blent.be

 

Artikel 4 – De overeenkomst

  • De overeenkomst komt tot stand op het moment van betaling van de bestelling. Daarvan krijgt de klant via elektronische weg een ontvangst van de aanvaarding van het aanbod.
  • Indien een artikel niet op voorraad is, kan de overeenkomst geannuleerd worden met terugbetaling van alle aan www.blent.be gemaakte kosten.
  • Artikels uit het aanbod kunnen gereserveerd worden, maar zonder betaling is er geen overeenkomst.

 

Artikel 5 – Herroepingsrecht

  • Na aankoop heeft elke consument 14 dagen de mogelijkheid deze aankoop te ontbinden, te rekenen vanaf het moment van betaling. Na deze termijn bevestigt de klant geen terugzending meer te overwegen.
  • Ontbindingen worden enkel aanvaard in de originele staat van verzending (gratis artikelen of extra’s inbegrepen), na contact op info@blent.be. Na contact wordt de retourinformatie meegedeeld. Terugzendingen dienen met zorg verpakt te worden, zodat zij bij het transport niet beschadigd kunnen worden, en er een volledige terugbetaling gegarandeerd kan worden, exclusief verzendingskosten en evt goegestane kortingen (deze kunnen afgetrokken worden van het terug te storten bedrag, indien door het terugzenden de toegestane korting vervalt)
  • Tijdens de mogelijke herroepingstermijn verbindt de klant zich er toe het artikel slechts te hanteren en inspecteren zoals hij dat in een winkel zou mogen doen. Gebruik van het artikel in elk ander opzicht schort het herroepingsrecht op.
  • Bij artikelen die afgehaald worden in Blitz Entertainment Store, vervalt het herroepingsrecht, aangezien deze ter plaatse geïnspecteerd worden.
  • Kosten verbonden aan retourzendingen zijn ten laste van de klant, tenzij anders overeengekomen. Retourzendingen gebeuren via getraceerde verzending of afgifte in Blitz Entertainment Store, na afspraak.
  • Het aankoopbedrag wordt binnen de 14 dagen terugbetaald, mits aan alle voorwaarden voldaan is.

 

Artikel 6 - De prijs 

  • Alle prijzen zijn inclusief BTW.BTW-plichtige klanten kunnen een factuur aanvragen via info@blent.be, met vermelding van bestelnr en facturatiegegevens.
  • Bij herroeping geld de prijs op het moment van betaling.

 

Artikel 7 – Levering en uitvoering 

www.blent.be verbindt er zich toe elke bestelling te versturen uiterlijk de werkdag volgend op de bestelling.  

Kwalitatief verpakken voeren wij hoog in het vaandel. Verzendingen worden met de grootste zorg uitgevoerd, en enkel zoals we ze zelf zouden willen ontvangen.

 

Artikel 8 – Klantgegevens

Klantgegevens worden enkel gebruikt voor de afhandeling van de transactie, en worden in geen enkel geval doorgegeven aan derden, tenzij daar  uitdrukkelijk toestemming voor wordt gegeven.

 

Artikel 9 - Klachten

Klachten dienen via info@blent.be gemeld te worden, binnen de 2 dagen na ontvangst van de bestelling, en zullen behandeld worden binnen de 2 dagen na ontvangst. Indien er geen onmiddellijke oplossing is, word de klant telkens binnen de 2 dagen op de hoogte gebracht van het verdere verloop .

 


Accept

Door gebruik te maken van deze website, geef je toestemming voor het plaatsen van cookies bij bezoek aan onze website.